19 July 2009

Kajsa......


har lärt sig att rrrrrrrulla sina R. Som dom flesta barn gör när dem lär sig detta så överdriver hon nu. Eftersom alla hennes "r" var tidigare utbytta mot "l" så försöker hon att fixa det. Så här låter det hemma hos oss.

"Jag kan sjärrrrrrv"

"Ta på mig Krrrrrräderna"

"Det Krrrriar på mig"

Det är så himla roligt att höra. Hon sitter och ritar ibland och bara rrrrrrrullar och rrrrrrrrullar allt vad hon orkar.
Det första R ordet hon lärde sig att säga rent var "skor." Hon är så stolt över sig själv. Men inte lika stolt som jag är ;)


Härrrrrrrrligt, Rrrrroligt, underrrrrbarrrrrt!

4 comments:

Anonymous said...

Skrattar ihjäl mig!

Chelsey said...

Are you going to repost this in english???? Or am I just going to hae to guess at what it says? :P

Avery said...

So cute!! She looks the same now as she did then! Awwww :D

Familjen Horvatic said...

Hi hi hi, söta söta kajsa! :-)